Under Construction

Age Of Mythology & Expansions

Under Constraction – Σύντομα στο A4G

Από το http://www.gameworld.gr

Age Of Mythology

Πριν από μερικά χρόνια βγήκε στην αγορά ένα παιχνίδι -real time strategy- από την Microsoft, το οποίο έμελλε να αφήσει ιστορία. Το όνομα του; Age of Empires. Το θέμα του ήταν όλοι οι μεγάλοι αρχαίοι πόλεμοι της ιστορίας. Γνώρισε τεράστια επιτυχία για διάφορους λόγους. Θέλετε τα γραφικά; Το πανεύκολο gameplay; Το θέμα του; Ότι και να ήταν η ουσία είναι μία! Έμεινε στην ιστορία ως το καλύτερο strategy game. Το ρίσκο να κυκλοφορήσει κάποιον καινούργιο τίτλο μετά από αυτόν η Microsoft ήταν τεράστιο, το βήμα όμως έγινε και δεν της βγήκε σε κακό! Αντιθέτως γνώρισε μεγάλη επιτυχία, όχι βέβαια σα τον προηγούμενο τίτλο της, αλλά εξίσου ικανοποιητική.
Σενάριο
Η υπόθεση του Age of Mythology είναι απλή αλλά στηριζόμενη στην Ελληνική μυθολογία. Η ιστορία ξεκινάει με τον Arcantos, βασιλιά της Ατλαντίδας. Ένα τρομερό όνειρο αλλά και μια ανερχόμενη εισβολή τον καλούν μακριά από το σπίτι του για να ενώσει τις δυνάμεις του με τους μαχητές της Τροίας! Οι φανατικοί του Ομήρου θα το βρουν πολύ ενδιαφέρον αυτό αλλά και όλοι οι άλλοι φανατικοί των strategy αφού ο Όμηρος αποτελεί μέρος της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Οι θεοί του Ολύμπου έχουν επιλέξει τις πλευρές που θα υποστηρίξουν και είναι έτοιμοι να εξαπολύσουν αρκετή οργή και βία. Δυστυχώς όμως ο ήρωας μας πολύ σύντομα θα καταλάβει πως έχει να κάνει με κάτι πολύ χειρότερο από τι περίμενε, σύντομα λοιπόν ανακαλύπτει πως πρέπει να σταματήσει έναν αρκετά δαιμονικό τύπο ο οποίος είναι έτυμος να απελευθερώσει το υπέρτατο κακό! Έτσι λοιπόν μέσα από 32 αποστολές θα τον κυνηγήσετε όπου και αν πάει με μοναδικό σκοπό….την εξόντωση του!

Gameplay

Το Age of Mythology σας δίνει την δυνατότητα να ελέγξετε έναν από τρεις ριζικά διαφορετικούς πολιτισμούς -Έλληνες, Αιγύπτιοι και Νορβηγοί- καθώς επίσης και τρία διαφορετικά υποσύνολα ο καθένας. Οι δημιουργοί του AoM στηρίχθηκαν και σε σημαντικές θεότητες αυτών των αντίστοιχων πολιτισμών. Έχει παραλλαγή ακόμη και μέσα σε κάθε subfaction – κατά τη διάρκεια μιας αντιστοιχίας (θεός-πολιτισμός) , θα μπορείτε να συνδεθείτε με διάφορες διαφορετικές δευτερεύουσες θεότητες, καθεμία από τις οποίες παρέχει τα μοναδικά οφέλη της στον πολιτισμό σας. Και δείχνοντας υποταγή με οποιεσδήποτε από τις θεότητες του παιχνιδιού σας δίνει τα ειδικά επιδόματα, αλλά παίρνετε επίσης και ένα θαύμα, μια μοναδική μυθολογική μονάδα κάποιου είδους, καθώς επίσης και την ειδική τεχνολογία της. Η επιλογή να επιλέξετε από τρεις πολιτισμούς, εννέα σημαντικούς Θεούς, και 27 δευτερεύοντες Θεούς προσθέτει ένα τεράστιο ποσό ποικιλίας αλλά και μεγαλύτερου χρόνου gameplay. Ο πυρήνας του Age of Mythology μοιάζει πολύ με το Age of Empires ΙΙ, καθώς επίσης και με άλλα real time strategy. Ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό όλων αυτών των παιχνιδιών είναι η απαίτηση να ξοδέψετε αρκετό χρονικό διάστημα αλλά και την προσοχή σας στη συλλογή των διάφορων πόρων και την ενίσχυση του πολιτισμού σας, κατόπιν στην παραγωγή των απέραντων στρατών, την έρευνα των πολυάριθμων τεχνολογιών και των βελτιώσεων, και τη διαταγή των δυνάμεών σας στις μεγάλες μάχες.
Πάρτε τους θεούς με το μέρος σας και καταστρέψτε τους πάντες!
Το πρότυπο των πόρων του παιχνιδιού είναι παρόμοιο με αυτό του Age of Empires ΙΙ, με μια εξαίρεση. Άλλη μια φορά χρειάζεστε τις άφθονες προμήθειες των τροφίμων για να χτίσετε τις νέες μονάδες και να προωθήσετε από ένα στάδιο του πολιτισμού στο επόμενο και τα τρόφιμα άλλη μια φορά λαμβάνονται από το κυνήγι, τη συλλογή, την καλλιέργεια ή την αλιεία. Άλλη μια φορά χρειάζεστε το χρυσό για να ερευνήσετε τις νέες τεχνολογίες και να κατασκευάσετε τις στρατιωτικές μονάδες και τις δομές και ο χρυσός εξάγεται από τις σαφώς ορατές τοποθεσίες που θα βρείτε διεσπαρμένες σε κάθε χάρτη. Θα πρέπει επίσης να τεμαχίσετε την αφθονία της ξυλείας. Η πέτρα, ο τέταρτος πόρος του Age of Empires, δεν είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο Age of Mythology, αν και υπάρχει ένας τέταρτος πόρος: εύνοια. Η εύνοια αντιπροσωπεύει τις αρμοδιότητες των Θεών των πολιτισμών σας και χρησιμοποιείται για την κλήση των ισχυρών μυθολογικών μονάδων του πολιτισμού σας, καθώς επίσης και το κέρδος μερικών θείων τεχνολογικών θαυμάτων. Ένα πράγμα που κάθε ένας από τους τρεις πολιτισμούς του παιχνιδιού έχει από κοινού είναι ότι ο ναός τους είναι ένα από τα σημαντικότερα κτίριά τους. Είναι το μέρος όπου οι μυθολογικές μονάδες καλούνται και όλες οι θείες αυξήσεις χορηγούνται. Εντούτοις, ο κάθε πολιτισμός έχει διαφορετική εύνοια καθώς επίσης και διαφορετικό τρόπο που την κερδίζει. Οι Έλληνες χωρικοί μπορούν να διαταχτούν για να προσευχηθούν σε έναν ναό, ο οποίος αυξάνει βαθμιαία την εύνοια. Οι αιγύπτιοι εργαζόμενοι μπορούν να κατασκευάσουν τα μνημεία στους Θεούς τους -τέσσερα διαφορετικά και διαφορετικού μεγέθους αναλόγως των θεό -που παράγουν την εύνοια. Oι Νορβηγοί κερδίζουν την εύνοια με τους πολέμους.

Όλοι οι πολιτισμοί έχουν δικούς τους διαφορετικούς τύπους μονάδων ηρώων, οι οποίοι ειδικεύονται στο να νικήσουν τις αντίπαλες μυθολογικές μονάδες. Οι Έλληνες έχουν τους δικούς μας θρυλικούς ήρωες όπως Odysseus, Jason, και Heracles. Οι Αιγύπτιοι έχουν τους ιερείς και ένα pharaoh, ένας ισχυρός ηγέτης που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην οικοδόμηση των κτιρίων, να αυξήσει την παραγωγή ή να χρησιμεύσει ως ο φύλακας των ανθρώπων του. Οι Νορβηγοί μπορούν να παραγάγουν τα αναρίθμητα helsirs (δυνατοί πολεμιστές που είναι ευνοημένοι από τους Θεούς). Ο τρόπος όπου οι διαφορετικοί πολιτισμοί παράγουν την εύνοια και η μέθοδος που πρέπει να ενσωματώσουν τους ήρωές τους στη μάχη παράγει ένα πολύ ενδιαφέρον gameplay. Παραδείγματος χάρη, οι Έλληνες μπορούν να παράγουν την εύνοια αρκετά εύκολα, αλλά δεν μπορούν να έχουν τόσους ήρωες στον τομέα τους όπως έχουν οι Νορβηγοί. Αντίθεταοι Νορβηγοί μπορούν να έχουν την αφθονία των ηρώων στον τομέα τους, αλλά δεν μπορούν να κερδίσουν την εύνοια τόσο εύκολα όσο οι Έλληνες ή οι Αιγύπτιοι. Επιπλέον, οι διαφορετικοί πολιτισμοί συλλέγουν και χρησιμοποιούν τους πόρους διαφορετικά. Οι Αιγύπτιοι δεν χτίζουν τις δομές τους γρήγορα, αλλά δεν χρησιμοποιούν το ξύλο για την παραγωγή τους. Οι Νορβηγοί χρησιμοποιούν το εύσωμο πεζικό τους για την κατασκευή, ενώ οι μονάδες εργαζομένων τους χρησιμοποιούνται μόνο για τη συλλογή των πόρων.

Γραφικά

Τα γραφικά του Age of Mythology είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένα, γεμάτα σκιές, φανταχτερά χρώματα άπειρα οπτικά εφε και γεμάτα λεπτομέρειες σε όλους τους τομείς. Ειδικά τα εφε από τις δυνάμεις των θεών όπως οι κεραυνοί, οι σεισμοί, οι φωτιές και άλλα πολλά σε κάνουν να πιστεύεις πως πράγματι πίσω από όλα αυτά κρύβεται μια τεράστια οργή. Ευτυχώς για τους περισσότερους από εμάς το παιχνίδι δεν είναι καθόλου βαρύ αφού μπορείτε να το απολαύσετε στο έπακρο χωρίς κάποιο ιδιαίτερο σύστημα.

Ηχος

Ο ήχος του παιχνιδιού κυμαίνεται στα ίδια άριστα επίπεδα βάζοντας σας αμέσως στο κλίμα. Οι φωνές των ηρώων είναι άψογα σχεδιασμένες και έχουν το κύρος αλλά και το βάθος που τους αρμόζει! Τα διάφορα ακουστικά εφε όπου προκαλούνται είτε από εσάς είτε από τους θεούς σας είναι επιβλητικά και γεμάτα από ποικιλία! Αυτό είναι ένα αρκετά θετικό στοιχείο αφού τίποτα δε θα σας ακούγεται μονότονο.

Θετικά:

– Εθιστικότατο gameplay
– Πληθώρα επιλογών
– Δυνατό multiplayer

Αρνητικά:

– Πολύ απλά γραφικά
– Διακριτική παρουσία ήχου

Βαθμολογία

Γραφικά: 8
Ήχος: 8
Gameplay: 9
Αντοχή: 9
Γενικά: 8.5

Ένας άριστος τίτλος γεμάτος Ελλάδα και ιστορία. Αξίζει να ασχοληθείτε μαζί του ακόμα και αφού το τερματίσετε! Πρόκειται για ένα αρκετά εθιστικό παιχνίδι και αν μη τι άλλο ισάξιο του θρυλικού Age of Empires.
Πώς παίζουμε Online στο www.age4greeks.gr (A4G) και σε άλλους client

Μπορούμε να παίξουμε online με τους παρακάτω τρόπους:

Μέσα από τον client του παιχνιδιού στο menu multiplayer (ESO)

Μέσα από το Discord server του age4greeks.gr

Μέσα από άλλους client όπως το voobly (για το οποίο υπάρχει και Ελληνική μετάφραση), το gameranger κλπ

πρέπει να έχουμε ανοίξει τα απαραίτητα ports στο router μας για να παίξουμε Online

Εδώ θα βρείτε ότι θέλετε για:
Γενικές πληροφορίες για το Age Of Mythology (AoM) Γενικές πληροφορίες για το The Titans (AoT) Πώς παίζουμε στο age4greeks (A4G)