Παρουσίαση του Αιγυπτιακού Πάνθεον στο Age Of Mythology Retold

Γενική Επισκόπηση

Οι Αιγύπτιοι διαπρέπουν σε ένα αμυντικό στυλ παιχνιδιού, ενισχυμένο από μια δωρεάν αναβάθμιση του Tower στην Classical Age και πρόσβαση σε φθηνούς και αποτελεσματικούς πεζούς στρατιώτες που εξειδικεύονται στην αντιμετώπιση της επιθετικότητας από τον αντίπαλο στις πρώτες εποχές του παιχνιδιού. Όταν όμως φθάσουμε στις τελευταίες εποχές, κυριαρχούν στο πεδίο της μάχης με elite στρατιώτες, συντριπτικά siege όπλα και εξειδικευμένα Myth Units.

Ενώ αρκετά κτίρια των Αιγυπτίων κτίζονται δωρεάν, τα υπόλοιπα κοστίζουν χρυσό – συμπεριλαμβανομένων των  χωραφιών– πράγμα που κάνει την εξασφάλιση του χρυσού την κύρια προτεραιότητα. Παρόλο που οι Αιγύπτιοι εργάτες (Laborers) μαζεύουν υλικά και κτίζουν κτίρια σε ένα πιο αργό ρυθμό από τους υπόλοιπους λαούς, αυτό αλλάζει αφενός κτίζοντας μνημεία (monuments) ώστε να συγκεντρώνουν έμμεσα favor και αφετέρου με την έξυπνη χρήση του Φαραώ (Pharaoh) ο οποίος ενδυναμώνει τα κτίρια και τις ιδιότητες τους.

  Θεοί Archaic Age

 

  Ra

O Ra είναι ένας Κύριος Αιγύπτιος Θεός που επικεντρώνεται στις Καμήλες και τα Άρματα. Είναι ο βασιλιάς των Αιγυπτίων Θεών.

  Θεϊκή Δύναμη : Rain (Βροχή) –  Οι Laborers (Αιγύπτιοι Εργάτες) μαζεύουν τροφή γρηγορότερα κατά 150%.
  Τεχνολογία : Skin of the Rhino (Το δέρμα του Ρινόκερου) -Οι Laborers έχουν 25% λιγότερο less hack/pierce vulnerability.
Bonuses:
Οι Laborers μαζεύουν τροφή από τους θάμνους 25% γρηγορότερα.
Camel Rider, Chariot Archer, και War Elephant έχουν +15% hit points.
Mandjet: Τα Μνημεία (Monuments)  που ενισχύει ο Φαραώ (Pharaoh) ενισχύουν με τη σειρά τους τα γειτονικά κτίρια (εξαιρούνται άλλα Monuments, στο 60% της ενίσχυσης από τους Pharaohs).
Οι Ιερείς (Priests) μπορούν να παρέχουν και αυτοί ενίσχυση  (στο 60% της ενίσχυσης από τους Pharaohs).

  Isis

H Isis είναι μία Κύρια Αιγύπτια Θεά που επικεντρώνεται στην οικονομία και την τεχνολογία.

  Θεϊκή Δύναμη : Prosperity (Ευημερία) – Οι Laborers μαζεύουν χρυσό 80% πιο γρήγορα κατ τα Caravans αποδίδουν 20% παραπάνω χρυσό για 50 “.
  Τεχνολογία : Flood of the Nile (Η Πλημμύρα του Νείλου)– Αποδίδει 1 φαγητό το δευτερόλεπτο.
Bonuses:
Τα Town Centers και τα Citadel Centers υποστηρίζουν +5 πλυθησμό.
Οι Τεχνολογίες (εκτός από τα Age-ups και το Secrets of the Titans) κοστίζουν -10% σε resources εκτός από το favor.
Οι Obelisks κοστίζουν -5 σε χρυσό, και χτίζονται κατά 60% γρηγορότερα.
Divine Shield (Θεϊκή Ασπίδα) : Τα Monuments θωρακίζονται απέναντι σε εχθρικά god powers (έχει εμβέλεια 25 , 40 όταν είναι ενισχυμένη).
Τα ενισχυμένα Monuments μπορούν να θεραπεύσουν γειτονικές μονάδες σε μια απόσταση 50 κατά 1 Hit Point/sec (0.5×sec για μονάδες που δεν είναι ακίνητες) και παράγουν favor 100% γρηγορότερα

  Set

Ο Set είναι ένας Κύριος Αιγύπτιος Θεός που επικεντρώνεται στους στρατιώτες που επιτίθενται από απόσταση (ranged soldiers).
Θεϊκή Δύναμη : Vision (Όραση) – Αποκαλύπτει μια μεγάλη περιοχή που καλύπτεται από το σκοτάδι (fog of war) για 20″.
Τεχνολογίες :
  Clairvoyance (Μαντική Ικανότητα) : Για να χρησιμοποιήσετε ξανά το Vision δεν χρειάζεστε καθόλου Favor και ο χρόνος cooldown που απαιτείται μειώνεται.
Unique units:
Animals of Set (Τα ζώα του Set): Μονάδες που μπορεί να δημιουργήσει ο Φαραώ οι οποίες επίσης παράγονται σε κάθε αναβάθμιση εποχής.
Archaic Age:   Baboon of Set
Classical Age: Gazelle of Set, Hyena of Set
Heroic Age:    Giraffe of Set,  Crocodile of Set
Mythic Age:    Hippopotamus of Set, Rhinoceros of Set, Elephant of Set
Bonuses:
Το παιχνίδι ξεκινά έχοντας ένα baboon of Set.
Οι Pharaohs μπορούν να can καλέσουν τα Animals of Set.
Οι Priests μπορούν να κάνουν convert (να μετατρέψουν σε δικά τους / υπηρέτες τους) άγρια ζώα, αλλά αυτά χάνουν το 25% της τροφής τους.
+5% ταχύτητα σε Spearman, Axeman, και Slinger.
Barracks, Siege Works, και Migdol Strongholds κοστίζουν -25% σε χρυσό.
Devotees (Πιστοί): Τα Monuments μειώνουν το κόστος παραγωγής μονάδων σε κοντινά Barracks και Migdol Strongholds κατά 10%.

 

  Θεοί Classical Age

 

  Bast

Η Bast είναι μία Θεά της Classical Age. Είναι διαθέσιμη σε αυτούς που επιλέγουν Isis και Ra.
  Θεϊκή Δύναμη : Eclipse (Έκλειψη): Δίνει για όσο διαρκεί +20% attack, -20% hack/pierce/crush vulnerabilities, -40% ability cooldown για τα myth units. +50% παραγωγή favor από τα Monument.
Τεχνολογίες :
  Sacred Cats: Οι φάρμες έχουν  +5% ρυθμό συγκέντρωσης φαγητού και+10% ρυθμό συγκέντρωσης φαγητού  από άλλες πηγές φαγητού (Κυνήγι, Μούρα κλπ).
  Adze of Wepwawet: Οι Laborers μπορούν να κόβουν δέντρα με ένα χτύπημα; ο ρυθμός συγκέντρωσης ξύλου ανεβαίνει κατά +10%
  Criosphinx: Sphinx έχουν +20% hit points, και ​+20% Hack Attack hack / ​+50% Crush Attackcrush damage
  Hieracosphinx: Sphinx έχουν +10% ταχύτητα, ένα επιπλέον ​+20% Hack Attack hack / ​+50% Crush Attackcrush damage
  Myth unit: Sphinx (Σφίγγα) –  Ένα γρήγορο melee unit αποτελεσματικό στις επιδρομές ενάντια σε κτίρια και την καταστροφή κτιρίων .

  Ptah

Ο Ptah είναι ένας Θεός της Classical Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Ra και Set.
  Θεϊκή Δύναμη : Shifting Sands (Μετακινούμενες Άμμοι) –  Τηλεμεταφέρει  μια ομάδα μονάδων οπουδήποτε έχει ανοιχτό χάρτη (Line of Sight) ο παίκτης.
Τεχνολογίες :
  Scalloped Axe: Axemen do 15% more damage.
  Leather Frame Shield: Spearmen έχουν 15% λιγότερο pierce vulnerability.
  Electrum Bullets: Slingers έχουν +10% attack, +0.5 divine attack.
  Shaduf: Μειώνει το κόστος για Φάρμες κατά 50% και το χρόνο για να χτιστούν κατά 50%.
  Myth unit : Wadjet – Μια cobra που έχει δυνατότητα να αναγεννιέται η οποία πετάει δηλητήριο στους εχθρούς.

  Anubis

Ο Anubis είναι ένας Θεός της Classical Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Set και Isis.
  Θεϊκή Δύναμη : Plague of Serpents (Πανούκλα των Ερπετών) – Καλεί ένα group ερπετών (Θαλάσσια Ερπετά αν χρησιμοποιηθεί σε νερό) για να υπερασπιστούν την επιλεγμένη περιοχή.
Τεχνολογίες :
  Feet of the Jackal: Οι Anubites έχουν +20% attack, +40% hit points, και +3 special attack range.
  Serpent Spear: Τα Spearman κάνουν 0.125 divine damage το δευτερόλεπτο για 6″.
  Necropolis: Ανεβάζει την παραγωγή favor από τα monument Favor κατά 25%.
  Myth unit : Anubite – Γρήγορο melee unit το οποίο πηδά στο χαμό της μάχης.

 

  Θεοί Heroic Age

 

  Sobek

Ο Sobek είναι ένας Θεός της Heroic Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Ra and Isis.
  Θεϊκή Δύναμη  : Locust Swarm (Σμήνος ακρίδων) – Καλεί ορδές ακρίδων που καταστρέφουν τους αντίπαλους εργάτες, φάρμες, ψαρόβαρκες, κοπάδια, τους Θάμνους με με τα φρούτα και γενικά καταστρέφει ότι βρεθεί στο πέρασμα τους.
Myth units:
  Roc: Ένα γιγάντιο πουλί με ένα κλουβί που μπορεί να μεταφέρει μονάδες.
  Petsuchos: Έννας στολισμένος με πετράδια κροκόδειλος που χτυπά με μια πανίσχυρη ακτίνα φωτός με μεγάλη ακρίβεια στο στόχο.
Myth Technologies:
  Dark Water: Camel Riders και Caravans αποκτούν +10% hit points και δυνατότητα αναγέννησης.
  Crocodilopolis: Αναβαθμίζει τα Petsuchoi σε Petsobeks, αυξάνοντας την ακτίνα δράσης τους και το πεδίο όρασης (Line of Sight) τους κατά 6.
  Sun-dried Mud-brick: Αυξάνει τα hit points των κτιρίων κατά 10%, και μειώνει τον απαιτούμενο χρυσό κατά 15%. Μειώνει το χρόνο που απαιτείται για να χτιστούν (εξαιρούνται τα Titan Gates) κατά 25%.
  Solar Barque: Τα Sea Snakes σποραδικά εμφανίζονται κοντά σε στόχους των Kebenits.

  Sekhmet

Η Sekhmet είναι μια Θεά της Heroic Age. Είναι διαθέσιμη σε αυτούς που επιλέγουν Set και Ra.
  Θεϊκή Δύναμη : Citadel (Ακρόπολη) – Μεταμορφώνει οποιοδήποτε Town Center (δικό σας ή συμμαχικό) σε ένα πανίσχυρο Citadel Center.
Τεχνολογίες :
  Bone Bow: Τα Chariot Archers αποκτούν +2 range και Line of Sight.
  Slings of the Sun: Οι Slingers αποκτούν +0.75 attack multiplier (πολλαπλασιαστή) ενάντια σε πεζικό.
  Crimson Linen: Myth units, ειδικότερα οι Scarabs, αναπληρώνουν τα hit points τους ενώ πολεμούν εχθρικές μονάδες.
  Force of the West Wind: Grants +20% siege and myth unit crush attack and enables Catapults in the Heroic Age.
  Myth unit : Scarab (Σκαραβαίος) –  Ένα ζωντανό siege weapon το οποίο κάνει area of effect damage όταν πεθαίνει.

  Nephthys

Η Nephthys είναι μια Θεά της Heroic Age. Είναι διαθέσιμη σε αυτούς που επιλέγουν Isis και Set.
  Θεϊκή Δύναμη  : Ancestors (Πρόγονοι) – Καλεί ένα στρατό από απέθαντα Minions για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα για να βοηθήσουν είτε στην επίθεση είτε στην άμυνα.
Τεχνολογίες :
  Funeral Rites: Επιστρέφει 8 χρυσό όταν ένας θνητός στρατιώτης ή ήρωας πεθαίνει.
  Spirit of Maat: Priests και Pharaohs θεραπεύουν γρηγορότερα κατά 50%, Οι Priests είναι φθηνότεροι κατά 30%.
  Nebty: Priests και Pharaohs έχουν +1.0 damage multiplier απέναντι σε myth units.
  Funeral Barge: Όταν καταστρέφεται ένα War Barge υπάρχει μια πιθανότητα 10% να δημιουργηθεί ένας Leviathan.
  Myth units : Scorpion Man –  Ένα γρήγορο melee το οποίο δηλητηριάζει τις μονάδες τριγύρω του.

 

  Θεοί Mythic Age

 

  Osiris

Ο Osiris είναι ένας Θεός της Mythic Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Isis και Ra.
  Θεϊκή Δύναμη : Son of Osiris (Ο γιος του Όσιρη) -: Μετατρέπει τον Pharaoh σε έναν πανίσχυρο ημίθεο που μπορεί να έχει κεραυνούς. Προκαλεί τη δημιουργία ενός νέου Pharaoh.
  Myth unit : Mummy –  Ένα ranged myth unit που στέλνει κατάρες στους εχθρούς ώστε να αναστηθούν μετά το θάνατο τους σαν απέθαντα Minions.
  Hero : Son of Osiris –  Ένας πανίσχυρος ήρωας που προέρχεται από μεταμόρφωση του Pharaoh, που μπορεί να κάνει οτιδήποτε κάνει ένας Pharaoh, και επιτίθεται στους εχθρούς με με αλυσιδωτή αστραπή (chain lightning). Δεν μπορεί να θεραπευθεί.
Τεχνολογίες :
  Desert Wind: Ανεβάζει τα attack, ταχύτητα και hit points των Camel Rider κατά 15%.
  New Kingdom: Παρέχει έναν επιπλέον Pharaoh.
  Atef Crown: Αναβαθμίζει τα Mummies σε Mummy Viziers, παρέχοντας  +20% hit points, +40% attack, και επιπρόσθετα παρέχει στα Minions τους να έχουν διπλάσια ζωή.

  Horus

Ο Horus είναι ένας Θεός της Mythic Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Ra και Set.
  Θεϊκή Δύναμη : Tornado (Ανεμοστρόβιλος) – Δημιουργεί έναν κυκλώνα που κινείται προς τα έξω σε μια σπείρα, προκαλώντας καταστροφή σε μια μεγάλη περιοχή. Μπορεί να καταστρέψει ή να προκαλέσει μεγάλες ζημιές σε εχθρικές πόλεις και στρατούς και είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό απέναντι σε συγκεντρωμένες μονάδες.
Τεχνολογίες :
  Axe of Vengeance: Οι Axemen έχουν +0.5% attack για κάθε 1% hit point που χάνουν και +2.0 damage multiplier απέναντι στα κτίρια.
  Spear of Horus: Οι Spearmen κάνουν 10% επιπλέον ζημία και έχουν +1.0 damage multiplier απέναντι σε Ιππικό.
  Greatest of Fifty: Το πεζικό έχει +30% hit points και +10% ταχύτητα.
  Myth unit : Avenger –  Ένα πανίσχυροmelee unit που μπορεί να περιστρέφεται σαν ανεμοστρόβιλος για να προκαλέσει ζημιά σε όλους τους εχθρούς τριγύρω ταυτόχρονα.

  Thoth

Ο Thoth είναι ένας Θεός της Mythic Age. Είναι διαθέσιμος σε αυτούς που επιλέγουν Set και Isis.
  Θεϊκή Δύναμη : Meteor (Μετεωρίτης) – Ρίχνει βροχή μετεωριτών στην στοχευμένη περιοχή, προκαλώντας τεράστιες ζημιές σε κτίρια και μέτρια ζημιά σε μονάδες, ενώ παράλληλα τις διασκορπίζει..
Τεχνολογίες :
  Valley of the Kings: Migdol Strongholds και Barracks να παράγουν ένα δωρεάν αντίγραφο των μονάδων που εκπαιδεύουν ενώ είναι ενδυναμωμένοι από έναν Φαραώ.
  Book of Thoth: Βελτιώνει το ρυθμό συγκέντρωσης τροφής, ξύλου και χρυσού από τους Laborer κατά 10%.
  Tusks of Apedemak: Οι War Elephants αποκτούν 10% attack, πιάνουν 1 θέση λιγότερη στον πληθυσμό και κοστίζουν 10% λιγότερο.
  Myth units : Phoenix –  Ένα ιπτάμενο πύρινο πουλί που κάνει Area of Effect damage. Μετατρέπεται σε αυγό όταν σκοτωθεί, από το οποίο μπορεί να ξαναγεννηθεί δωρεάν.

Πηγή https://ageofempires.fandom.com/wiki/Egyptians_(Age_of_Mythology)

Για διορθώσεις / παρατηρήσεις κλπ παρακαλούμε επικοινωνήστε με την admin team του age4greeks στο discord μας

Κάθε αντιγραφή της Ελληνικής μετάφρασης από το age4greeks πρέπει να συνοδεύεται με σαφή αναφορά στο age4greeks.gr και στη σελίδα που την περιέχει!